.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و .... از کودک‌ربایی در رامسر تا نقشه شیطانی در پایتخت
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و ....(ادامه)
سوييچ خودروهاي جديد، در گوشيهاي هوشمند
در اين ميان احتمال افزايش ضريب امنيتي و اينترنتي شدن اتومبيل‌ها در آينده دور از ذهن نيست و احتمالا سبك رانندگي نيز تغيير مي‌كند. ولوو اعلام كرده كه از اوايل سال 2017 فقط قصد توليد خودرو‌هايي را با سوييچ ديجيتال دارد. اين نوع خدمات در قالب نرم‌افزار موبايل ولوو عرضه مي‌شوند كه قابليت‌هاي مختلف يك سوييچ قابل لمس معمولي و حتي فراتر از آنها را نيز دارد. (ادامه)
آیا حسینی بای به اسارت داعش درآمد؟
به دنبال انتشار خبري مبني بر مفقود شدن حسيني باي، خبرنگار صداوسيما در كربلاي معلي و احتمال ربايش آن توسط تروريست هاي داعش، وی ماجرای این خبر را برای اطلاع مخاطبان تشریح کرد.(ادامه)
دلیل بازداشت خبرنگار صدا و سیما در کربلا
حسینی بای، خبرنگار صدا و سیما در عراق خبر ربایش خود توسط داعش را رد کرده و می گوید که پلیس عراق چند ساعت وی را بازدداشت کرده است. (ادامه)
فروش‌كليه تلگرامي شد!
وارد كانال تلگرامي فروش كليه مي‌شويم. در كانال آگهي‌هاي مختلفي از فروشندگان كليه درج شده است. در اين آگهي‌ها آمده است: «فروش كليه 23 ساله فوري فوري فروشي30 ميليون.»(ادامه)
کلاهبرداري در فروش اينترنتي گوشي موبايل دربابل
(ادامه)
«مشايی» بازداشتش را تكذيب نمی كند
روزنامه اعتماد در گزارشی نوشت: شايد دهمين بار بود كه شماره تلفن همراهش را مي‌گرفتم. شماره كسي را كه شايعه بازداشتش يك ماهي است دهان به دهان در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها مي‌چرخيد.(ادامه)
تأثیر مفید تلفن همراه روی مغز
مطالعات تازه محققان درباره تاثير استفاده از تلفن همراه، وجود هرگونه تاثير مخرب از اين وسيله را روي مغز رد كرد. اين مطالعات نشان مي دهد، امواج راديويي ناشي از استفاده از تلفن هاي همراه، بخش هايي از مغز را كه در نزديكي آنتن تلفن همراه قرار دارند، فعال تر مي كند. (ادامه)
پليس فتا: براي موبايلتان کد رمز بگذارید
با گسترش روزافزون استفاده از اينترنت، سارقان و كلاهبرداران سايبري به دنبال دريافت اطلاعات شخصي مردم و سوء‌استفاده از آن هستند از این‌رو کاربران باید با نکاتی برای بالابردن ایمنی در این فضا، آشنا شوند.(ادامه)
رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد!
تعدادی از رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی اقدام به پخش آن کرده و در مورد آن، تفسير کرده‌اند.(ادامه)
جيب‌بري در برنامه ورزشي!
(ادامه)
نوکيا جمعه تمام مي‌شود
(ادامه)
ليست موبايل هاي زير ۵۰۰ هزار تومان+ جدول
(ادامه)
قيمت انواع گوشي موبايل در بازار /جدول
(ادامه)
قيمت انواع گوشي موبايل در بازار /جدول
(ادامه)
نامه دختر شهيد تهراني مقدم به پدرش
(ادامه)
ركودشكني لپ‌تاپ‌ها!
(ادامه)
دستگيري زن گیلانی كه لوازم منزل مي‌دزديد
(ادامه)
ناگفته هايي از زندگي اولين شهيد هسته‌اي
(ادامه)
اقدام مهم دولت در ساماندهي بازار موبايل
(ادامه)
چگونه اطلاعات موبایل را کاملا از بین ببریم؟
(ادامه)
میزان تقلب در كنكور 90
(ادامه)
600 برنامه جاسوسي موبايل
(ادامه)
تلفن همراه مسروقه خود را مکان یابی کنید
(ادامه)
یک نکته مهم برای دارندگان تلفن همراه
(ادامه)
متلاشي شدن باند جعل اسناد در آمل
(ادامه)
پيش‌بيني‌هاي نوكيا از آينده موبايل در سال 2011
(ادامه)
عامل اصلي ترور شهيد دكتر مسعود عليمحمدي و از اعضاي يكي از شبكه هاي تروريستي موساد بخشي از چگونگي آموزش ترور را در پادگاني در نزديكي تل آويو ، ارتباط با عوامل موساد ، چگونگي ترور اين استاد دانشگاه و ... تشريح كرد. مشروح اعترافات عامل اصلی ترور شهید علیمحمدی
عامل اصلي ترور شهيد دكتر مسعود عليمحمدي و از اعضاي يكي از شبكه هاي تروريستي موساد بخشي از چگونگي آموزش ترور را در پادگاني در نزديكي تل آويو ، ارتباط با عوامل موساد ، چگونگي ترور اين استاد دانشگاه و ... تشريح كرد. (ادامه)
مجتبي عسكري جبهه، ديروز و امروز(يادداشت)
مجتبي عسكري(ادامه)
حدود 300 نفر در سكوت مطلق به قرائت قرآن گوش مي دادند. كمي عجيب بنظر مي رسيد ، توجه ام به قرائت جلب شد‘ زيبا تلاوت مي كرد‘ يواشكي از بغل دستي پرسيدم ... روستاي نمونه قرآني در مازندران
حدود 300 نفر در سكوت مطلق به قرائت قرآن گوش مي دادند. كمي عجيب بنظر مي رسيد ، توجه ام به قرائت جلب شد‘ زيبا تلاوت مي كرد‘ يواشكي از بغل دستي پرسيدم ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.